alfabe...

2
A lardan kolay geçtim de B de takılıp kaldım… bir bilse yokluğu C gibi bükü belimi… D kadar kilo aldım mesela, içim E gibi eridi de söyleyemedim kimselere… Fil gibi içtim her gece… Gecemi Gündüz eyledim, Hayat dedim… bir köprüden elimde yine bir tek Kendimle geçtim. İ gibi uzadı gündüz eylediğim geceler Maziyi deşeledim… Ney gibi içlendim de neyledim? O gibi hep kendime çıktı tüm yollar… Öldüm öldüm dirildim… hiçtim, ağladım, içtim, dış oldum, el oldum, bekledim , caydım canımdan, doğdum ezildim, fark ettim gittim, hiç oldum…istedim, kalmadın, sevildiğini düşünen herkes gibi yalnız kaldım…ahh dilim ettin beni dilim dilim….

2 Response to alfabe...

godsy
3/5/10 19:11

ben seni çoktan kiril alfabesine geçtin sanıyordum ;)

8/5/10 01:09

geçtim geçtim... henüz yazamıyor ve okuyamıyorsam bundan sebep...