..................kısa...kısa...

6
.
.
.
.
.
.
önümdeki sorun şuydu : nereye gidersem kendime ihtiyacım olmazdı? Nereye gidersem zihnimi susturabilirdim?

6 Response to ..................kısa...kısa...

GODSY
15/4/10 19:42

HİÇ Bİ YER YOK BENCE HERYERDE HERKESİN SANA İHTİYACI OLUR.AMA İLLE Bİ YERE GİDECEKSEN YANIMA GELMENİ TERCİH EDERİM :D

18/4/10 19:33

nolur yazıları koyult..sarı zemine turuncu okunmuyor ki..

19/4/10 09:05

@godsy : gelince kapıyı iki kere çalacağım... açarsın değil mi ? :)


@sinead : ben bu eve yeni taşındım da o yüzden bu tip renk, bir tat, bir doku hatalarım olabilir... ama abi bir arkadaş da çıkıp senin bu yorumunu yapmaz mı bana yaa bugüne kadar?
şimdi benim bilgisayarımda alt zemin siyah gözüküyor o bakımdan böyle yazıyordum... bu postun rengini değiştirdim...olmuş mu?

19/4/10 18:34

kinyas ve kayra oku. cevap orada var.

godsy
21/4/10 19:59

gönül kapım açıktır çalmadan gir içeri :)

7/5/10 23:12

Geç oldu biraz ama süper olmuş renk uyumu..gayet net okunuyor..Ben de yeni taşındım bu mahalleye, etrafta kimler oturuyor diye bakarken görmüştüm, anahtarı üstünde unuttuğunu kapının :)