...........böyle olsa nasıl olur?

0





O kadar yavaştı ki hareketleri... ağır çekim bir filmin tekrar tekrar aynı saniyelerini izliyor gibiydim… kapıyı çaldı… yine aynı hızda kapı açıldı ve içeri girdi… sırılsıklam olmuştu… o kadar ki göz kapaklarını birbirinden ayırmakta güçlük çekiyordu… kapıyı açan adam ise ona sorgular gözlerle bakıyordu… ben ise beni asla fark edemeyecekleri gerçeğiyle baş başbaşaydım…

Kadın üzerini silkelerken “hiçbirşey sorma çok yoruldum” diyerek salona geçti ve yorgun bedenini koltuğa bırakıverdi… adam da peşi sıra hareket ederken “ama bir tanem bizim kararımızdı böyle olması” dedi… kadın “evet” dedi “haklısın bizim kararımızdı...”

Peşi sıra geçecek günler içerisinde kapıyı kimlerin tekrar çalacağını merak ediyordu… aklından bir önceki yıl geçti… üç kişi çalabilmişti ancak kapıyı oysa bu sayının altı olması gerekiyordu... Uzun bir süre sürdürdü yasını sonradan vazgeçti…

nasıl geçti peki” dedi adam çekinerek… “nasıl geçsin” dedi “bu sefer yedi oldu galiba… tam sayamadım ki… tüm gözler üzerimdeydi… gazeteciler yetmiyormuş gibi bir de öğrencileri toplamışlar… sigaran var mı?”Var tabi” dedi adam… yavaşça oturduğu yerden kalktı kütüphane süsü verilmiş bir dolabın ilk çekmecesinden bir paket çıkarttı... içinden birer tane çekti ve tekrar koltuğa yöneldi… elindekini kadına verirken bir tane de kendi dudaklarına götürdü… kadın oturur pozisyondan yatay pozisyona geçmişti o sırada… derin bir nefes aldıktan sonra kadının bacaklarına doğru gitti elleri… “başka bişey ister misin” diye sordu fısıltıyla… kadın “hayır” dedi “hiç bişey istemem sadece huzur istiyorum artık ve bugün olanları bir daha yaşamamak istiyorum” dedi sigara dumanının diliyle karıştığı sırada… “peki” dedi adam ve yanına uzandı... “ne zaman istersen ne olup bittiğini anlatabilirsin bana” dedi kadına sarılırken… kadın bir hıçkırık gibi “bir daha olmayacak biliyor musun bir daha asla olmayacak… yaşam artık çok kısa..ikimiz için de” dedi… sarılıp uyudular…

Şimdi söyle bir şey olsa yukarıda anlatılan kadın Dalyan’da binbir güçlükle yumurtlayan deniz kaplumbağası olsa adam da onun eşi olsa… bu yumurtalardan yedisi de çıkıp anneleriyle buluşabilseler, kucaklaşabilseler… yani böyle olsa nasıl olur acaba?

No Response to "...........böyle olsa nasıl olur?"