..................anlaşılır gibi değil...

0











Gelin hele söyleyeceklerim var… burası sizin için özel tasarlanmış bir mekan. Dilerseniz yatarak dinleyebilir, dilerseniz ayakta, dilerseniz de şu kenarda gördüğünüz şiltelere oturarak dinleyebilirsiniz beni… kaç zamandır aklımdaki minik metinlerden şimdi size kocaman bir cümle kuracağım… telaş etmeyiniz her şey kontrolümün altında ya da ben öyle zannediyorum… çok kırgınım size… hepinize… beni boş vaadlerle kandırdınız zira… en son gerçekten ne zaman istendiğimi, anlaşıldığımı, sevildiğimi unutturdunuz…beni ben yapan gerçeklerden soğuttunuz beni... hayatın anlamı saydığım şeylerden kopardınız… yine de gülebiliyorum size… işte o cümle :
kuaföre girdim bir kel gördüm ve artık onu örnek alıyorum…



ne oldu anlamadınız mı?

No Response to "..................anlaşılır gibi değil..."